Известие

Collapse
No announcement yet.

не пали 2.4 жтд?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • не пали 2.4 жтд?

    здравейте колеги днес се прибрах от работа с колегата любо си правих задния габарит ходих до магазина до тогава няма проблем одеве слизам да ходя пак до магазина въртя въртя аха да запали аха да запали на косъм и дотам, втори опит аха претриса на като на 3 цилиндъра и пак неще от третия път запали с много зор и си работи все едно нищо и няма. спрях пуших една цигара паля пали по бързо но с притрисане и зачудване изпънах я и светна чека и изгасна. запали прибрах се закачих я да видя какво е показала ето какво http://kachisnimka.com/image.php?di=MTON и сега няма палене ахаааа да запали и се отказва. моля помогнете ако някой е имал подобен проблем нека сподели моля ви
    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

  • #2
    записала е високо налягане в рейла и затова я е загасило, може да почнеш с проба на друг регулатор или данчик на рейла (като 2-рото е доста по малко вероятно)
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
      записала е високо налягане в рейла и затова я е загасило, може да почнеш с проба на друг регулатор или данчик на рейла (като 2-рото е доста по малко вероятно)
      колега грешката е изчистена и колата пак не пали незнам защо аха да запали но не пали ?
      Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщение
        колега грешката е изчистена и колата пак не пали незнам защо аха да запали но не пали ?
        А горивото?
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          А горивото?
          лорд какво за горивото има половин резервоар незнам какво и стана до преди 3 часа нищо и нямаше :Х ччека ми светна когато я изпънах иначе и преди чека да светне запали от 3-я път с много зор и на късмет с много тресене и молене да запали после като запали ввсе едно нищо не е било но сега даже и не иска да запали
          Last edited by kabamitov; d.m.y г., 22:45.
          Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщение
            лорд какво за горивото има половин резервоар незнам какво и стана до преди 3 часа нищо и нямаше :Х ччека ми светна когато я изпънах иначе и преди чека да светне запали от 3-я път с много зор и на късмет с много тресене и молене да запали после като запали ввсе едно нищо не е било но сега даже и не иска да запали
            Качеството на горивото. Виж и все пак цедката на помпата за високо налягане.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              Качеството на горивото. Виж и все пак цедката на помпата за високо налягане.
              къде се намира тая цедка и тоя регулатор
              Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

              Comment


              • #8
                ...
                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 17:07.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                  В сайта www.alfa156.net има съвсем подобен случай със същия модел двигател - 2,4 JTD, но при 156. Според горния сайт възможните причини са:

                  1. Замърсен горивен филтър.
                  2. Почти празен резервоар - при теб очевидно това отпада.
                  3. Неизправен датчик колянов вал.
                  4. Теч от някой горивопровод.
                  5. Вода или други замърсявания в горивото.

                  Горните причини са подредени по приоритет, така че логично е да се започне от горивния филтър и т.н.
                  Дори да е сменян скоро, пред вид качеството на горивата в България нищо чудно причината да е именно в него.

                  Е то хубаво ник ама ако е филтър ще пали а тя ахаа да запали и се отказва интересно ми наби грешка за високо ниво къде се намира и как изглежда регулатора за да му видя цедката

                  ---------- Post added at 10:10 ---------- Previous post was at 10:08 ----------

                  И как да видя дали бачка.помпата
                  Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                  Comment


                  • #10
                    Аз имах подобен проблем. Палеше много трудно и като запалваше работеше на 2,3,4 цилиндъра за няколко секунди, и гаснеше,като не записваше никакви грешки. Проблема беше в компютъра и след смяната се оправи.

                    Comment


                    • #11
                      Независимо от това, какви грешки има записани, откачи изхода на горивния филтър и като дадеш контакт виж дали идва нафта.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Независимо от това, какви грешки има записани, откачи изхода на горивния филтър и като дадеш контакт виж дали идва нафта.
                        Добре любо ако всичко е наред какво друго предлагаш
                        Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщение
                          Добре любо ако всичко е наред какво друго предлагаш
                          Регулатор,намира се от зад на помпата за високо налягане.Не ми се вярва да е от датчика ,защото тези дни правих проби/поради други причини/ да карам с откачен датчик .Колата си пали без проблем.
                          Attached Files
                          Last edited by alfista 96; d.m.y г., 11:11.
                          Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                            Регулатор,намира се от зад на помпата за високо налягане.Не ми се вярва да е от датчика ,защото тези дни правих проби/поради други причини/ да карам с откачен датчик .Колата си пали без проблем.
                            Според теб от какво може да е
                            Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщение
                              Според теб от какво може да е
                              Регулатора .
                              Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X